Liity postituslistalle

2.03.09

Asiakastyytyväisyyden valmennusohjelma päivitetty


General
devexit
Ehdottoman asiakastyytyväisyyden 5+1 askelta valmennusohjelman täysin päivitetty versio 2.0 on julkaistu

 

Ohjelma oli jo viisi vuotta vanha ja sen päivittäminen tuli ajankohtaiseksi kun yhteistyökumppanimme Jollas Instituutilta tuli pyyntö materiaalin päivittämiseen. Jollas Instituutti on käyttänyt ohjelmaa asiakaspalveluvalmennuksissaan ja oli nytkin aktiivisesti mukana ohjelman uudistamisessa. 5+1 on suomalaisista lähtökohdista tuotettu valmennusohjelmakokonaisuus. Ohjelma on rakennettu siten, että se tukee yrityksen omia palveluohjeita ja tavoitteita. Lyhyesti sanoen kysymys on siitä että valmennusohjelman avulla palvelutavoitteet aukeavat ja motivoituvat paremmin ja palvelukäyttäytymisen muutos tapahtuu oivaltamisen kautta eikä pakottamalla.

 

Uudistuksen avulla Ehdottoman asiakastyytyväisyyden 5+1 askelta valmennusohjelma pysyy kehityksen kärjessä.