Liity postituslistalle

Ajankohtaista

6.01.18
General
devexit

DevExit neuvottelutaito avoimet valmennusohjelmat 2019

 

  • Ma 21. - 23.01.2019, Sannäs Kartano
  • Ma 02. - 04.09.2019 Sannnäs Kartano

Tiedustelut ja varaukset: Jouni Päivölä

 

P.S. Kannattaa kysyä myös täynnä oleville ohjelmille viime hetken peruutuspaikkoja

Valmennuksen hinta on vuonna 2019 € 2.830 + Alv./henkilö

Suurin osa valmennusohjelmista toteutetaan yrityskohtaisina. Yrityskohtaisen valmennuksen hinta on 25.470 € / max. 12 hengen ryhmä. Ryhmän valmennuksesta vastaavat kaksi Scotwork Internationalin hyväksymää valmentajaa. Toisin sanoen, jokaista kuutta osallistujaa kohti on yksi valmentaja. Tämä takaa riittävän henkilökohtaisen harjoittelun ja palautteen. Tästä syystä Scotwork valmennusten vaikuttavuus on merkittävästi parempi kuin muiden markkinoilla olevien ratkaisujen. Silloin kun tavoitteena on vaikuttavuus ja opittujen asioiden välitön hyödyntäminen käytännössä, on Scotwork kustannustehokkain ratkaisu.

Kysy lisätietoja!

28.04.14
General
devexit

DevExit Oy:n asiantuntija oli mukana huhtikuussa 2014 Sochissa järjestetyssä seminaarissa kutsuttuna asiantuntijana. DevExit Oy:n edustajan puheenvuoro ja workshop käsitteli palveluiden standardointia ja tavoitellun palvelutason ylläpitämistä palveluyrityksissä.

Tilaisuus järjestettiin Russian International Olympic Universityn tiloissa Sochissa. Yliopisto on ensimmäinen urheiluyliopisto ja se on valmistunut vuonna 2013 olympiakisojen alla.

Valtavat investoinnit Sochin alueelle odottavat Olympialaisten jälkeen käyttäjiä. Puitteet ovat upeat ja perinteiset lomanviettäjä virrat eivät riitä täyttämään rakennettua kapasiteettia. Myöskään Venäjän sisäisiltä markkinoilta ei ole todennäköisesti generoitavissa riittävästi kysyntää. Mm. tästä syystä on tärkeää, että alueen palvelutaso vastaa näyttäviä puitteita. Nykyaikaiset matkailijat edellyttävät korkeatasoisten puitteiden lisäksi korkeatasoista palvelua sekä tuotteita.

DevExit Oy katsoo sillä olevan hyvät mahdollisuudet olla mukana tulevaisuuden rakentamisessa Sochin alueella.

 

14.02.12
General
devexit

Asiakkuuksien hallinta kiinteistönvälitysalalla

Olemme julkaisseet marras-joulukuussa 2011 toteutetun kiinteistönvälitysalan asiakkuustutkimuksen. Saman sisältöinen tutkimus tehtiin ensimmäisen kerran keväällä 2010. Käytettävissä on nyt sekä 2011 tutkimuksen tulokset että vertailu 2010 tuloksiin.

Asiakkuuksien hallinnan avulla voidaan luoda kilpailuetua. Tutkimus todistaa sen kiistatta. Jos olet kiinnostunut keskustelemaan siitä, kuinka me voimme auttaa sinun yritystäsi vahvistamaan asiakkuuksien hallinnasta kilpailuedun, tai haluat yksityiskohtaisen n. 1,5 tunnin mittaisen yhteenvetopuheenvuoron tutkimuksesta ja johtopäätöksistä, ota yhteys! jouni.paivola@devexit.fi tai 040 34 000 00, Jouni Päivölä

 

Lataa raportti

 

 

12.02.12
General
devexit

Voit saada kauttamme esimies-, palvelu sekä myyntivalmennusten tueksi videoinserttejä. Sanotaan, että yksi kuvaa kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Tämä on usein totta myös valmennuksissa. Videoinsertin avulla voidaan hyvät ja huonot palvelusuoritukset konkretisoida valmennusten tehon lisäämiseksi.

Lue lisää kotisivuiltamme.

9.02.12
General
devexit

Caprice Consulting on osaava ja ei liian suuri viestinnän palvelutoimisto. Jos tarvitsette apua esimerkiksi tuotelanseeraukseen, myynnin- tai yritysesittelymeteriaalin tuottamiseen tai internet -ilmeen uudistamiseen, tarjoaa Caprice Consulting osaavan ja luotettavan vaihtoehdon.

Myös yritys- tai koulutusvideot onnistuvat kustannustehokkaasti, silloin kun halutaan toimivaa laatua ilman korkeita kustannuksia.

DevExit ja Capririce Consulting ovat tehneet useita projekteja yhdessä mm. yritysten toimintamanuaalien kirjoittamisessa ja julkaisemisessa.

Lisätietoja:

Jouni K Päivölä, jouni.paivola@devexit.fi, 040 34 000 00

tai Sari Selkälä, sari@capriceconsulting.fi, 040 775 8804

 

6.02.11
General
devexit

Redera Oy on johtava asiakastutkimusten toteuttaja. Edelläkävijyys syntyy siitä, että Redera selvittää rationalisten syiden lisäksi myös ne tunnetekijät, jotka ohjaavat kuluttajien valintoja.

DevExit on erikoistunut asiakkuuslähtöisten myynti- ja asiakaspalveluprosessien kehittämiseen. Näin ollen, Rederan palvelut täydentävät erinomaisella tavalla DevExit:n tarjontaa. Asiakkuuksien taustalla merkittävin side on tunneside. Yhteistyön avulla, voimme paikallistaa merkittävät tunnesiteet ja kohdistaa liiketoiminnan kehittämistoimet entistä tarkemmin ja kustannustehokkaammin.

13.11.10
General
devexit

DevExit Oy otti ensimmäisen käyttöön vuonna 2008 klinikkamuotoiset valmennukset. Poikkeuksellisen hyvät tulokset ovat johtaneet siihen, että lähes puolet toteutetuista valmennuksista on tällä hetkellä klinikkamuotoisia.

Klinikkavalmennukset ovat sekä kustannus- että aikatehokkaita!

 

Lue lisää klinikkavalmennusten toteutuksesta

6.08.10
General
devexit

Syksystä 2010 lähtien tarjoamme alkuperäisen illan ja 2,5 päivää kestävän neuvottelutaitovalmennuksen ohessa illan ja 2 päivää sekä yhden päivän mittaisia valmennuksia.

Alkuperäinen (ilta ja 2,5 päivää) valmennus on ehdottomasti tehokkain, silloin kun halutaan aikaansaada välittömiä ja pysyviä muutoksia neuvottelukäyttäymiseen. Myös illan ja 2 kahden päivän valmennuksissa voidaan taata riittävä määrä muutosta vahvistaa harjoittelua ja palautetta. Sitä vastoin 1 päivän mittainen valmennus on tarkoitettu neuvottelutaitojen perusteiden opiskeluun. Katso lisää valmennuksista toisaalla sivuillamme. Lue lisää

14.09.09
General
devexit

"Kaikista ei ole myyjiksi", "Pitäisi mainostaa, että saadaan myyntiä", "Voiko palkkioilla korvata huonon johtamisen?", "Kuinka neuvottelen tehokkaasti" ja muita myynnin, asiakaspalvelun ja esimiestyön luentoja.

Olemme tuottaneet joukon innostavia ja vaikuttavia luentoja, jotka soveltuvat henkilöstön motivointiin ja valmennukseen sekä erilaisten yritystilaisuuksien kohokohdaksi.

 

Materiaali on koottu raskaansarjan valmennusohjelmistamme, poimimalle niistä parhaat ja vaikuttavimmat herkkupalat. Kokeneet ja innostavat konsulttimme täydentävät kokonaisuutta ja varmistavat, ettei kukaan jää kylmäksi. Luennot on suunniteltu kestäviksi 1, 5 - 3,0 tuntia.

 

Kysy lisää teille ajankohtaisista aiheista! Todennäköisesti meillä on materiaali valmiina!

DevExit Oy, 040 34 000 00, info@devexit.fi

17.08.09
General
devexit

Palveluvalmennus Klinikat

Olemme kehittäneet  tehokkaan tavan varmistua palveluketjun toimivuudesta klinikkamuotoisten valmennusten avulla. Silloin kun aika on rahaa, tarjoavat klinikat tehokkaan tavan parantaa asiakaspalvelua. Lue lisää

7.06.09
General
devexit

Myyntitaitoklinikat ovat uusi ja tehokas tapa lisätä organisaation myyntivalmiuksia. DevExit Oy on asiakkaiden tarpeita kuunnellen kehittänyt uudenlaisen tehovalmennuskokonaisuuden.

Ohjelmaa on valmisteltu ja testattu lähes vuoden ajan ja tulokset ovat olleet erinomaisia.

"Uskomatonta kuinka myyntihenkilöstön innostuneisuus ja osaaminen todella kehittyivät jo yhden klinikan ansiosta".

Lue lisää

1.04.09
General
devexit

Palvelu palvelemaan tulosta

Tiesitkö, että laittamalla Palvelun Palvelemaan Tulosta ja tarkastelemalla asiakas-segmenttejäsi ja niille tarjottavia palveluita uudella tavalla, voit lisätä hyväkatteista myyntiäsi ja parantaa tulostasi.

Yritykset eivät aina näe palvelua keskeisenä tuloksen tekijänä.  Palvelu nähdään kustannuksena, jota seurataan tehokkuusmittarein. Yritykset voisivat hyötyä merkittävästi siitä, että ne katsoisivat palvelua keinona toteuttaa asiakkuuksia ja näkisivät asiakkuudet merkittävänä pääomana ja tuloksentekijänä, sanoo Magnus Kumlin, DevExit Oy:n senior partner. Magnus Kumlin on erityisesti paneutunut asiakkuuksien arvoketjuun ja palveluprosessien kehittämiseen.
DevExit Oy:n kuiluanalyysin avulla voidaan palveluketjun kehittämiskohteet luotettavasti ja konkreettisesti paikallistaa. Ongelmat palveluketjussa jakautuvat neljään ryhmään:

  • Kykyyn nähdä asiakkaan palveluodotukset
  • Taitoon määrittää palvelutavoitteet täsmällisesti
  • Kykyyn implementoida tavoitteet, (esimiestyö)
  • Ristiriidat markkinointikommunikaation ja todellisen palvelutason välillä

Työkalujemme ja kokemuksemme avulla saamme palvelun palvelemaan tulosta. Palvelusta muodostuu yritykselle kestävä kilpailuetu ja tuloskomponentti.

Tutkimusten mukaan erinomaista asiakaspalvelua tarjoavien yritysten tulokset ylittävät selkeästi vain tyydyttävää tai välttävää palvelua tuottavien yritysten tulokset.  Liiallinen keskittyminen kustannustehokkuuteen ja resurssien minimoimiseen johtaa helposti tilanteeseen, jossa palvelun ja asiakassegmentoinnin merkitystä hyväkatteiseen myyntiin ja tulokseen ei enää nähdä.  "Alin hyväksyttävä laatu" ohjaa liiaksi yksinomaan kustannustehokkuuden kautta kannattavuutta hakevia yrityksiä. Nämä yritykset joutuvat satsaamaan markkinointiin valtavia summia, pitääkseen yllä asiakasvirtaa. Jos sama raha sijoitettaisiin asiakkuuksien hallintaan, olisi yrityksen kannattavuus vankemmalla pohjalla.

 Kilpailijoita parempi palvelu on tehokkain ja edullisin tapa luoda kilpailuetua. Me voimme auttaa sinua luomaan vaikeasti jäljiteltävää ja siten kestävää kilpailuetua.

 

Lisätietoja magnus.kumlin@devexit.fi

2.03.09
General
devexit

Etelä-Venäjällä, Astrakhanin, Volgogradin ja Dagestanin alueilla on herännyt voimakas kiinnostus matkailun kehittämiseen. Alueet näkevät, että niiden talouden kehittämisessä matkailu voi tarjota merkittävän ja luontevan osaratkaisun. Tässä mielessä Savonian ammattikorkeakoulun johdolla on käynnistetty Euroopan Unionin rahoittama projekti yliopistotasoinen matkailualan tutkinnon kehittämiseen Etelä Venäjän alueella. Suomen lisäksi yhteistyössä ovat mukana Portugalin, Kreikan ja Latvian yliopistot.

DevExit Oy on valittu projektin matkailualan asiantuntijajäseneksi ja projektin valvojaksi. Valinta on osoittanut suurta luottamusta ja arvostusta DevExit Oy:tä kohtaan.

Projekti on kolmivuotinen ja ensimmäinen projektia koordinoiva tapaaminen pidettiin Astrakhanin yliopistossa helmikuun alussa 2009.

 

Lisätietoja projektista on saatavilla EU.n sivuilta

2.03.09
General
devexit
Ehdottoman asiakastyytyväisyyden 5+1 askelta valmennusohjelman täysin päivitetty versio 2.0 on julkaistu

 

Ohjelma oli jo viisi vuotta vanha ja sen päivittäminen tuli ajankohtaiseksi kun yhteistyökumppanimme Jollas Instituutilta tuli pyyntö materiaalin päivittämiseen. Jollas Instituutti on käyttänyt ohjelmaa asiakaspalveluvalmennuksissaan ja oli nytkin aktiivisesti mukana ohjelman uudistamisessa. 5+1 on suomalaisista lähtökohdista tuotettu valmennusohjelmakokonaisuus. Ohjelma on rakennettu siten, että se tukee yrityksen omia palveluohjeita ja tavoitteita. Lyhyesti sanoen kysymys on siitä että valmennusohjelman avulla palvelutavoitteet aukeavat ja motivoituvat paremmin ja palvelukäyttäytymisen muutos tapahtuu oivaltamisen kautta eikä pakottamalla.

 

Uudistuksen avulla Ehdottoman asiakastyytyväisyyden 5+1 askelta valmennusohjelma pysyy kehityksen kärjessä.